Monday, October 4, 2010

when the season changes...

emarek aku nang mena2 x kongang koh.. pitam indah, nasib bait ada maid marek... mun x, aku nang x tauk nak polah apa.. yalah ku ngenang gne ndak ka mun aku sorang2 owh? kali tukar cuaca juak ya nyuruh nya.. tok makin sejuk dah... nang dah x pyh pakei aircond agik... yalah yg bestnya.. tapi mun dah mena2 sejok kelak aku juak mala berkumbuk.. aku nang x tahan sejuk..

ari tok aku nak ngeluar semua baju2 tebal n gantung.. baju2 summer, semua simpan.. boring eh... aku malas nak molah kerja2 gitok.. tapi ngenang sapa gik nak ngagak mun bkn aku nak? dah ngemas2, byk juak dah baju dak nembiak tok x muat koh... mun ada rumah anak yatim, maok aku derma.. mun d msia, senang lah nak? x apalah.. ne tauk boleh pakei sarah or baby kelak.. baju sarah nak ropol2 tok nang melobo.. tapi mun baby boy kelak, ne aku nak merik nya makei baju ropol2 nak? hahahaha... ada kita pakei tetak org kotan nak berpesen n berjimat...

baju aku mpun nang byk juak.. tapi baju saiz S ngan M ada lah... kinek aku dah makei saiz L... yah.... hahahhha... nang membesar lah aku tok... tapi x apa, aku tetap gorjes.. (mujuk ati dirik pun oii..)

mun di jeraya kinek tok nang byk lah daun2 yg berguguran... heheh.. ya lah yg kacak nya... yg x best nya, aku kesejukan... tok nyuruh aku asa mcm nak pulang kch kinek2... best na juak mun aku ada d kch owh? mudahan aku beranak d kch jak kelak.. susah ctok bah.. tapi ne lah gaya.. aok ajak lah mun mr smile padah beranak ctok... tapi nya disuruh masuk labor room kelak kompom x maok... takut katanya.. yahhhh.... hahahhaa... x apalah.. balit kedah juak disember tok kelak.. tapi kedah ajak.. ne sama balit ngan kch nak owh?

watever it is, im enjoying the weather now as soon i might b shivering 24 hrs... n preparing my kids 4 end of month halloween day.. it will b so cold by dat time n i hv prepare 4 them... candies, treats etc.... hehehhe... aku join juak ngumpul dak ceklet n sweets ya kelak.. nak carik jack o lantern... pakei engkah gula batu.. aihh.. tang berkaol jak aku nak nyambut perayaan hantu ya... x bah.. ya jak pakei merindok ati.. masuk kandang kambing, kita sama2 bunyi kambing nak? mun ko nak jadi rimo rah kambing  ya nak kah coma2 ko kenak tembak.. hahahha... menyambut halloween bkn sbb nak jadi mcm cdak k? its just 4 fun... jadi jgn sapa2 pandey2 madah aku tok sama mcm cdak kelak k? teringat ngan sorang hamba Allah tok yg madah aku sama mcm cdak... sukati kompun cya nak madah aku gne... yg penting, aku tauk aku sapa.. agama aku apa... pegangan aku apa...

No comments:

Post a Comment