Monday, February 20, 2012

apa kabar tek?

assalamualaikum wbt.... allloooooo..... apa cerita tek? heheheh... koatan lamak gilak aku x bukak blog to alu x ingat apa password nya.... ekekekke...

this saturday is sabrina big 1 year old day.... kejap jak ehh... tok nya dah pandey berjalan kayo2 dlm rumah... im sssoooooo busy lately.... gago ngan mcm2... tok baruk lah ada mood nak nyelepat mukak blog... apa tek... byk org mintak resepi... aku mala jak tangguh2... nang byk kerja koh... kan aku jual karipap lately... alhamdulillah.. laku koh... tapi this week aku x polah due to sabrina n sarah baruk lekak recover sakit.. sekali maok, duak2 masok spetar.... syukur, alhamdulillah... nya duak dah kamboh back as usual... yeayyyy....

so, aku mpun x byk gilak cerita koh... hehehe... mcm biasa, masak, ngasi anak mkn, tdo, maca novel.. nangga tv... nunggu babah balt kerja... raon, shopping.... hehehehe... byk cerita sebenarnya... semua dah ku apdet dlm fb... so, x perlu lah nak bercerita ctok juak nak owh? aku nak ngapdet resepi jak dolok.... ;) tedah kawan ku nurmah.. mala mintak resepi, aku mala jak x berik2.... sorry, mah... ;)

ok, kelak sambong dgn resepi k? anything pm me in my fb... hehehe...

No comments:

Post a Comment