Thursday, January 6, 2011

azam tahun baru... aiihh???

haahhhahaa.. dah seminggu kita d tahun baru.. aku baruk nak berazam... apa kess???? bkn apa... aku baruk ingat aku x ada azam thn tok.. (mcm lah azam thn yg sude itu tercapai yer???) azam aku thn ya tek is 2 b kurus tp x ngeledin.. mcm ne ya?? ala2 aishwarya rai la konok2 nya tek... kali nangga dah ujung thn aku ala2 mini syanie.. yahhh.. hambek ko... so, azam aku thn tok x mok aku nak madah aku kurus agik eh... terbalit jadi nya... hahahhah.. aku nak jadi kacak mcm aishwarya rai juak... boleh??? aku nak ngator rambut aku yg dah kedak apa tok... kakya ngacak kulit balit sbb kenak buyuh rya alu kedak berbidu jak rupa aku tok.. sabar.. tapi semua ya x dpt start kinek koh.. nunggu baby sabrina keluar lok... kakya, ada tambahan azam juak.. (nang ada tambahan indah??) aku nak jadi isteri mithali.. bkn yg main tarit tali agik.. hehehe... kan aku tok ada part cepat moha jak ngan mr smile ya... sapa nyuruh nya suka ngesak ati aku?? yahhh... tapi thn tok aku nak ngontrol tahap kemohaan aku ya... sayuk jak ati aku bila baca notes/articles d fb tentang betapa mudah nya seorang isteri masuk syurga... dan betapa mudahnya juak kita ke neraka... eerrkk... nak naip neraka pun aku takoott... yalah, wahai kwn2, isteri2 sekalian.. juh kita jadi bait... heheheh...

ada gik azam aku thn tok.. aku nak molah mcm2 resepi gik.. tapi yalah tek, terpaksa nunggu sabrina the teenage witch aku tok nangga dunia nak owh?? mun kinek tok gik ndak apat.. terkedek2 ajak rupa aku d dapur.. ala2 hippo dr melaya bertukar jadi pingu d antartika.. ne ndak sejok ctok bah.. nang berbaju tebal jak2 aku... dah badan bulat n debab mcm monster... hehehe.. monster ka? beautiful monster k? mcm lagu ne yo ya... haruslah nak?? coba tangga video clip nya... x ka kacak body shape monster2 ya??? tunggu k?? kelak aku ngesep n ngeshape kedak ya juak...

No comments:

Post a Comment